Subject: Ettepanekute küsimine Jõhvi linna Narva mnt 133 ja lähiala kinnistute detailplaneeringu lähteülesandele
From: <[email-masked]>
To: "Maa- ja Ruumiamet" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>,Järve Biopuhastus <[email-masked]>, "Elektrilevi" <[email-masked]>,Dratsena OÜ <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 16:02:53 +0200

Tere!

Saadame teile Jõhvi Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Ettepanekute küsimine Jõhvi linna Narva mnt 133 ja lähiala 
kinnistute detailplaneeringu lähteülesandele, mis on registreeritud 
05.03.2025 numbriga 7-1.3/961-1.

Heade soovidega
Tiit Toos
planeerimisspetsialist
[email-masked]

Jõhvi Vallavalitsus
Kooli 2, 41595 Jõhvi
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.